"Відгадай овочі та фрукти"
Конкурс "Відгадай овочі та фрукти"
Хід заняття
«У мене в« Чудесному мішечку »лежать овочі та фрукти. Сьогодні ми будемо вчитися розрізняти їх на дотик», – починає заняття педагог.
«У мене в« Чудесному мішечку »лежать овочі та фрукти. Сьогодні ми будемо вчитися розрізняти їх на дотик», – починає заняття педагог.
Викликаний дитина на дотик вибирає один предмет і, не виймаючи руки з мішечка, повідомляє, що він знайшов («Я знайшов морквину»), потім показує овоч (фрукт) дітям. Якщо овоч був названий правильно, педагог залишає його на столі, при цьому дитина повинна сказати, куди слід покласти предмет – на тарілку або в вазу. (Якщо дитина помилився, овоч кладе назад в мішечок.) Діти розглядають овоч, визначають його колір, форму. «Ось яку чудову морквину знайшов Микита, – говорить педагог і уточнює, – яка вона?» («Довга і товстенька, помаранчева», – хорової відповідь і 1-2 індивідуальних.)
У мішечку можуть лежати морква, ріпа, горох, картопля, яблуко, слива або будь-який інший набір з 5-7 предметів.
В кінці гри педагог уточнює, що лежить на тарілці (овочі) і що у вазі (фрукти), питає, де ростуть овочі та де фрукти. Потім він вносить фланелеграф (на фланель за допомогою липкої стрічки, оксамитового паперу, або тієї ж фланелі можна прикріплювати різні картинки). Зміцнює на фланелеграфе зліва контур дерева – це сад, праворуч смужку чорного паперу – город. Педагог пояснює дітям, що знаходиться зліва і що праворуч, потім каже: «Зараз я покажу вам картинку. Той, кого я викличу, скаже, що на ній намальовано і куди її помістити: туди, де сад, або туди, де город ». Показує картинку, на якій намальована буряк, звертається до дитини: «Тарас, що це? Де росте? Куди поставити картинку? Правильно. Праворуч, туди, де город ». Далі педагог прикріплює картинки одну за одною на фланелеграф між садом і городом. Діти переносять картинки або в сад, або в город і обгрунтовують своє рішення. Якщо хтось помиляється, вихователь повертає картинку на колишнє місце, а дитині пропонує вибрати інше зображення.
Послідовно пред’являють лимон, абрикос, персик, морква, огірок, грушу, сливу, капусту, горох.
Закінчується ця частина заняття узагальненням: зліва – фрукти, справа – овочі. Фрукти ростуть в саду, овочі – на городі.
.
Далі педагог пропонує дітям пограти в загадки.
«Соковите, рум’яне, з червоним бочком. Що це? »-« Яблуко »;
«Солодка, соковита, ароматна. Це …? – «Груша»;
«Зелений, довгенький, пупирчатая?» – «Огірок».
.
Далі педагог пропонує дітям пограти в загадки.
«Соковите, рум’яне, з червоним бочком. Що це? »-« Яблуко »;
«Солодка, соковита, ароматна. Це …? – «Груша»;
«Зелений, довгенький, пупирчатая?» – «Огірок».
Вже давно шукав такий сайт. Дуже корисна інформація для вихователя) Дякую автору!
ВідповістиВидалити